Od wyższego zaangażowania do wyższej produktywności

22-23.09.2020, Warszawa, + Transmisja Online

Jak na nowo uruchomić fabrykę po okresie przestoju? Co zrobić, by produkcja funkcjonowała szybko, sprawnie i efektywnie – tak, jak przed kryzysem? Gdzie szukać nowych możliwości rozwoju, by utrzymać ciągłość linii produkcyjnych oraz zaangażowanie pracowników?


W odpowiedzi na Państwa potrzeby

zapraszamy na kolejne spotkanie z serii #DigitalMeetUP,

dedykowane praktykom produkcji


PRODUKCJA W NOWEJ FAZIE KRYZYSU! SPRAWDZONE STRATEGIE I KORZYŚCI WYNIESIONE Z OKRESU PRZESTOJU

PIĄTEK - 5 CZERWCA
GODZINA 10:00-12:40

Jak szybko i efektywnie przywrócić fabrykę do stanu sprzed epidemii? Podczas #DigitalMeetUP krok po kroku przeanalizujemy gotowy plan działania dla tych, którzy właśnie teraz przygotowują się na ponowne otwarcie linii produkcyjnych. Ponadto, porozmawiamy o sprawdzonych strategiach oraz procesach, które były monitorowane nawet w trakcie przestoju i pomogły przygotować projekt „odmrażania” produkcji. Wspólnie z doświadczonymi praktykami omówimy także aspekty miękkie, związane z przywództwem i organizacją zespołów, budowaniem trwałych relacji oraz podnoszeniem poziomu zaangażowania w trudnych czasach.

INTERAKTYWNE SPOTKANIE POPROWADZĄ:

Waldemar Truchel

Waldemar Truchel były Dyrektor Fabryki GRYCAN – Lodziarnie Firmowe

Krzysztof Liszkowicz

Krzysztof Liszkowicz Dyrektor Zarządzający PRAVDA

Bartłomiej Papisz

Bartłomiej Papisz Dyrektor Produkcji IT, IGLOO

Anna Ossowska

Anna Ossowska Regionalny Dyrektor Łańcucha Dostaw EMEA NEXTEER

AGENDA SPOTKANIA:

PLAN DZIAŁANIA!
AKCJA „ODMRAŻANIE”! JAK PO OKRESIE PRZESTOJU BEZPIECZNIE I EFEKTYWNIE PONOWNIE WŁĄCZYĆ FABRYKĘ DO PRODUKCJI

Waldemar Truchel Waldemar Truchel, były Dyrektor Fabryki , GRYCAN – Lodziarnie Firmowe

  • Które z działań podjętych przed zamknięciem fabryki okazały się szczególnie pomocne przy jej ponownym uruchomieniu – wyciągnięte wnioski
  • Tuż przed otwarciem – analiza wyników monitoringu zabezpieczonych procesów i ich wpływ na dalszy plan działania
  • Uruchomienie krok po korku – nasza strategia i rekomendacje

Q&A SESSION, CZYLI WYMIANA NAJLEPSZYCH PRAKTYK Z UCZESTNIKAMI SPOTKANIA

RECEPTA NA KRYZYS!
JAK W DWA TYGODNIE URUCHOMILIŚMY LINIE PRODUKCYJNĄ DO ROZLEWU ŚRODKÓW DEZYNFEKUJĄCYCH? – CASE STUDY PRAVDA

Krzysztof Liszkowicz Krzysztof Liszkowicz, Dyrektor Zarządzający, PRAVDA

  • Jak wykorzystać park maszynowy i zasoby ludzkie, wypełniając lukę produktową, a zarazem utrzymując zaangażowanie pracowników?
  • Jak zapewnić dodatkowe źródło dochodu nie tylko na czas kryzysu
  • Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, czyli jak kryzys uczy nas poszukiwania nowych możliwości i gospodarowania czasem – przykłady z naszej praktyki

Q&A SESSION, CZYLI WYMIANA NAJLEPSZYCH PRAKTYK Z UCZESTNIKAMI SPOTKANIA

INSPIRACJA!
LEADERSHIP 4.0: NOWY LIDER, ZESPÓŁ, WARTOŚCI – CASE STUDY IGLOO

Bartłomiej Papisz Bartłomiej Papisz, Dyrektor Produkcji, IT, IGLOO

  • Wielki test: wartości firmy przed i po kryzysie
  • Bezpieczeństwo a zaufanie – jak przejrzysta komunikacja pozwoliła wzmocnić pozycję liderów w czasie kryzysu
  • Formuła wdrożenia wybranych kompetencji miękkich w procesie budowy leadership 4.0 – nasza metoda
  • Zespół 4.0: Ewolucja narzędzi wspierających zespołowość – praktyczne rekomendacje

Q&A SESSION, CZYLI WYMIANA NAJLEPSZYCH PRAKTYK Z UCZESTNIKAMI SPOTKANIA

PODWÓJNA PERSPEKTYWA: JAK PRZEKULIŚMY KRYZYS W SZANSĘ – CASE STUDY NEXTEER

Anna Ossowska Anna Ossowska, Regionalny Dyrektor Łańcucha Dostaw EMEA, NEXTEER

  • ZESPÓŁ – codzienna praca z załogą, utrzymanie motywacji, zaangażowania oraz więzi – co i jak krok po kroku
  • ORGANIZACJA – jak wspierać firmę i efektywnie szukać oszczędności – przykłady z własnej praktyki

Q&A SESSION, CZYLI WYMIANA NAJLEPSZYCH PRAKTYK POMIĘDZY UCZESTNIKAMI SPOTKANIA

PODSUMOWANIE SPOTKANIA I DALSZE ROZMOWY W POKOJU CZATOWYM

#DigitalMeetUP to platforma do aktywnej wymiany najświeższych doświadczeń i bieżącej wiedzy – w formie regularnych spotkań online. Zapraszamy do udziału w wirtualnych meetingach, podczas których mogą Państwo dzielić się swoją wiedzą, zadawać pytania w czasie rzeczywistym i nawiązywać nowe kontakty biznesowe – tak, jak podczas naszych konferencji!

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W DIGITAL MEETUP?

  1. Porcja najświeższych doświadczeń i ogromna dawka rzetelnej wiedzy – bez wychodzenia z domu, on demand!
  2. Topowe tematy, sprawdzone rozwiązania i narzędzia oraz cenne wskazówki – analizowane przez szefów produkcji
  3. Komunikacja w czasie rzeczywistym – zadawaj pytania prelegentom, dyskutuj na czacie
  4. Szeroki zakres omawianych zagadnień – dostosowany do aktualnej sytuacji oraz Twoich indywidualnych potrzeb
  5. Nowoczesna i prosta forma zdobywania wiedzy – wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu

ZŁOTY PARTNER

PARTNERZY

PATRONI MEDIALNI